30 April 2011

30 April 2011 - Tahun kedua di PJTC

Jam 6 tadi dengan rasminya tamatlah Bulan Perkhidmatan Pembayar Cukai - Fasa Pertama bagi tahun 2011 ni. Tahun kedua bagi Cawangan Petaling Jaya menjayakannya di PJ Trade Centre, Damansara Perdana. Seperti yang dijangka orang ramai berpusu-pusu seawal 8 pagi lagi untuk menunaikan tanggungjawab kepada negara. Itu baru hantar Borang BE. Bagi yang kena bayar cukai jangan lupa bayar sebelum 12 tengah malam ni pula ya. Kalau tidak Kenaikan di bawah Seksyen 103 Akta Cukai Pendapatan 1967 pula menanti anda. Bagi yang akan dapat refund tu tunggulah giliran anda dengan sabar. Pasti dapat kalau memang ada lebihan kredit di LHDNM.

Seperti dijanjikan disertakan gambaran suasana di Cawangan Petaling Jaya yang diambil tengahhari tadi. Panas lagi ni. Berita TV pun tak keluar lagi.








Masa gambar ni diambil krew Tv9 baru je meninggalkan Dewan Hasil Seri Mutiara. Malam ni tgk la berita di TV9. Pasti ada gambar punyalah. Kepada Krew Petugas, ni baru fasa pertama. Hari Selasa nanti dah mula fasa kedua pula ya.

Sekian dulu laporan berita. Adios. Selamat Hari Pekerja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan